24 października 2023

Moja Dama skończona :)

 Tak w końcu skończyłam haftowanie mojej Damy , jest to już trzecia Dama jaką wyhaftowałam ,tej jeszcze brakuje ramki ale to już w późniejszym czasie jak skończę haftować pawie a mam ich dwa z czego jeden jest już zaczęty.                                                                                                                                           Ten śliczny haft ma wymiary 40x50 , bardzo mi się podoba , jeszcze nie wiem gdzie go umieszczę ,miejsce na pewno się znajdzie, zresztą będę się zastanawiała po skończeniu tych dwóch pozostałych widoczkach.  Teraz przedstawiam Wam moją Damę :)



Pozdrawiam serdecznie Wszystkich odwiedzających :)

7 komentarzy:

  1. Prześliczny hafcik -cudnie stworzony :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiał swoje odczekać zanim go skończyłam 😊😊😊

      Usuń
  2. Piękny haft i super że udało się go skończyć. Pięknie będzie wyglądał oprawiony. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda troszkę go zaniedbałam nie robiąc go od razu 🙃🙃🙃
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Prześliczna dama powstała - uroczy hafcik a ile kolorów teraz już jest :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i ślad pozostawiony po sobie w formie komentarza ! .