25 lipca 2021

Narzuta na naro偶nik :)

 W ko艅cu sko艅czy艂am narzut臋 ,kt贸r膮 sobie zam贸wi艂 m贸j syn co mnie bardzo cieszy. Mam nadziej臋 ,偶e b臋dzie im d艂ugo s艂u偶y艂a. Przysz艂a synowa tak偶e zadowolona podoba si臋, zdj臋cia bardzo fajne mi zrobili 偶ebym si臋 mog艂a pochwali膰 swoj膮 prac膮 :) Troch臋 czasu trwa艂o wykonanie, ale wz贸r czasoch艂onny i bardzo w艂贸czko 偶erny .

A teraz dane techniczne - w艂贸czka Mimoza natura 100g.-330m.szyde艂ko nr. 3 ,wymiary 153x82 i 153x98,A motk贸w posz艂o nie ca艂e 25, no sporo






Serdecznie witam nowego obserwatora pozdrawiam serdecznie Wszystkich odwiedzaj膮cych i dzi臋kuj臋 za komentarze.

9 komentarzy:

  1. Podziwiam ogrom pracy w艂o偶ony w wykonanie tak du偶ej narzuty. Wysz艂o przepi臋knie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  2. 艢licznie dzi臋kuj臋,troch臋 pracy by艂o ale by艂o warto, m艂odzi zadowoleni a to najwa偶niejsze 馃馃馃

    OdpowiedzUsu艅
  3. 艢liczne r臋kodzie艂o nic dziwnego 偶e syn zadowolony .Ja jestem zachwycona pozdrawiam wakacyjnie

    OdpowiedzUsu艅
  4. Dzi臋kuj臋 bardzo, tak to najwa偶niejsze 偶e m艂odzi zadowoleni 馃馃馃

    OdpowiedzUsu艅
  5. Ogrom pracy,podziwiam, narzuta robi wra偶enie 馃檪
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 bardzo, troch臋 pracy by艂o 馃馃馃
      Pozdrawiam

      Usu艅
  6. Taki naro偶nik to idealne rozwi膮zanie dla os贸b, kt贸re nie posiadaj膮 dodatkowego pokoju dla go艣ci. Mi臋kka tapicerka sprawi, 偶e opr贸cz funkcji siedzenia, zapewnia r贸wnie偶 wygodne miejsce do spania. Podobny produkt widzia艂em w ofercie sklepu https://mebleares.pl/.

    OdpowiedzUsu艅
  7. Witaj Haniu!
    Jestem pe艂na podziwu. Narzuta rewelacyjna, przecudnie wykonana.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 za odwiedziny i 艣lad pozostawiony po sobie w formie komentarza ! .