29 września 2023

Poszewki na poduszki :)

 Długo zabierałam się na napisanie posta, nie miałam weny do pisania w sumie to żadna nowość często tak mam ale ostatnio bardziej niż  zwykle. Zrobiłam sobie nawet notatkę żebym nie zapomniała o najważniejszych faktach dotyczących z czego je zrobiłam a mianowicie wydziergałam je z Himalaya Eweryday 100g. - 250 m. szydełko 3 mm , wzory dosyć fajne ale jeśli chodzi o kolor to mogłam zrobić bardziej wyraziste lepiej by się prezentowały, ten kolor czyli pudrowy róż wygląda blado do tej narzuty którą obecnie mam. A mam ją już sporo jak dobrze pamiętam to robiłam ją gdzieś z 15 lat temu, swoje już wyleżała. Obecnie mam zaczęte dwie bluzeczki ale szydełkuję wieczorami czyli mniej jak zwykle za to więcej czasu poświęcam na haftowanie, bardzo się wciągnęłam i dużo mi już do końca nie zostało, także mam nadzieję, że niedługo się pochwalę . Na pewno będzie jeszcze bez ramki.                                               A teraz oceńcie moje poszewki, czy dla Was też są takie mdłe jak dla mnie czy ja przesadzam :












Pozdrawia serdecznie Wszystkich odwiedzających :) 

8 komentarzy:

  1. poszewka jak poszewka, ale te łapacze snów <3 czy też sama je szydełkowałaś, jeśli tak to jaki to wzór i włóczka? ile ci to zajęło? ostatnimi czasy sporo eksperymentowałam z gliną, rysowaniem karykatur ze zdjęcia, czy z modelowaniem, ale chętnie wrócę do włóczki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, schematy zaczerpnięte z pinteresrta A z czego je robiłam nie pamiętam pewnie Maxi albo Muza 20

      Usuń
  2. Haniu fajne poszewki, ale oko przy okazji przyciąga ta narzuta, no bajka wzór uroczy a pracy cała masa - efekt łał Przepiękna też ozdoba nad łóżkiem Śliczny kącik stworzyłaś Haniu - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, szkoda Beatko że nie widziałaś całego pokoju 😊😁😁 jest cały w moich ręcznie wydzierganych ozdobach 😜😜😜

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i ślad pozostawiony po sobie w formie komentarza ! .