10 sierpnia 2020

Spódnica maxi :)

 Ta spódnica planowana była już od dłuższego czasu, wzór jak i kolor bardzo mi się spodobały jak tylko ją zobaczyłam. Ze zrobieniem jej troszkę mi zeszło, a to dlatego że zabrakło mi kordonka, na który musiałam czeka chyba z miesiąc, następnie tak się rozbujałam z dzierganiem, że wyszła za długa.

Ale w końcu jest, zrobiona,wyprana i gotowa do noszenia.

Wykonałam ją z kordonka Nowosolskiego nr.3 ,kolor chaber i szydełko nr.1,wyszło 2,5 szpuli





Witam bardzo serdecznie nowego obserwatora.

Pozdrawiam dla Wszystkich odwiedzających,dziękuję też za komentarze :):)

17 komentarzy:

  1. Fantastyczna spódniczka!!! Kolor, wzór i wykonanie są piękne. Akurat sprawdzi się przy obecnych upałach:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😊😊😊
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Haniu spódnica jest piękna abyś lubiła ją zakładać (ja dziergłam sobie chyba z trzy lata temu abo i więcej ,był bum na spódnice jest ładna i nawet bardzo i co wisi w szafie może
    miałam z dwa razy:) .
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, nosić będę napewno, ta jest trzecia z kolei. Lubię nosić mini i maxi 😊😊😊😊
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😊😊😊
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Rewelacyjna! Zaraz bym ja z checia ubrala:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😊😊😊
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😊😊😊
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Świetnie wygląda. Jakoś nowosolski nie przypadł mi do gustu. Ale ten kolor jest boski:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😊😊😊
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Haniu super spódnice stworzyłaś - wspaniale sie prezentuje :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo 😊😊😊
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ to niesamowite dzieło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo🤗🤗🤗🤗
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  10. 1xbet korean | legalbet
    1xbet งานออนไลน์ korean | 바카라 legalbet 1xbet korean

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i ślad pozostawiony po sobie w formie komentarza ! .