19 grudnia 2022

艢wi膮teczne skrzaty :)

 Anio艂y mia艂y by膰 moj膮 ostatni膮 ozdob膮 jak膮 mia艂am robi膰 w tym roku :) Podczas zakup贸w w Dino zobaczy艂am na p贸艂ce 艣liczne skrzaty no i c贸偶 rad nie rad zacz臋艂am robi膰 swoje, schemat znalaz艂am na Pinterest co prawda tamten jest dwa razy mniejszy od moich , mi zale偶a艂o 偶eby by艂y takie troszk臋 wi臋ksze nie takie malutkie , moje b臋d膮 sta膰 ko艂o choinki to  wiadomo malutkie nie mog膮 by膰. Moje maj膮 wysoko艣膰 razem z pomponem oko艂o 40 cm. tak偶e wysz艂y mi nawet spore i o takie w艂a艣nie mi chodzi艂o.       Wykona艂am je z w艂贸czki Kotek , szyde艂ko 3 mm. Obecnie teraz te偶 rpbi臋 skrzaty na zam贸wienie synowej. A te wysz艂y mi tak :)






pozdrawiam serdecznie :)

6 komentarzy:

  1. 艢wietne skrzaty Haniu troch臋 nitki ch臋ci i czas- czas i jest cudny skrzat :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. To prawda, robi膮 si臋 kolejne dla syna i synowej 馃檪馃檪

      Usu艅
  2. Pi臋kne skrzaty, mniej popularne ni偶 anio艂y, chociaz Twoje anioi艂y s膮 wyj膮tkowej urody. Pozdrawiam przed艣wi膮tecznie.

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 za odwiedziny i 艣lad pozostawiony po sobie w formie komentarza ! .