13 grudnia 2022

Anio艂y :)

 Moje anio艂y ju偶 zrobione i gotowe do postawienia na 艣wi臋ta , jeszcze si臋 zastanawiam gdzie je umie艣ci膰 czy pod choink膮 czy te偶 mo偶e na meblach. Po ubraniu choinki zdecyduj臋 , zobacz臋 jak b臋d膮 si臋 prezentowa艂y w wybranych prze ze mnie miejscach , wtedy zdecyduj臋.                                                            Mam sw贸j ulubione wz贸r anio艂贸w kt贸re bardzo mi si臋 podobaj膮 , ale tamte ju偶 robi艂am a chcia艂am zobaczy膰 jaki艣 nowy wz贸r i podczas dziergania szyszek z YT wpad艂y mi w oko te dwa  艣liczne pi臋kno艣ci , od razu mi si臋 spodoba艂y wi臋c nie mia艂am 偶adnych w膮tpliwo艣ci jakie b臋d臋 robi艂a. Autorem tych cudnych anio艂贸w jest Szyde艂ko Wioli , wybra艂am te dwa cho膰 nie powiem bo mia艂am jeszcze ochot臋 na trzeciego ,bo te偶 jest cudny i warty uwagi ale to ju偶 mo偶e w przysz艂ym czy w nast臋pnym roku. Szyde艂ko Wioli ma du偶o ciekawych wzor贸w jej autorstwa , pewnie skorzystam z jej filmik贸w nie raz.






Pozdrawiam serdecznie :)

10 komentarzy:

  1. 艢liczne Haniu te twoje anio艂ki,wog贸le masz talent馃槈馃グGra偶yna A.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 艣licznie 馃槉馃槉馃槉馃槉

      Usu艅
  2. Haniu anio艂ki cudnie si臋 prezentuj膮 mo偶na je postawi膰 lub powiesi膰 wsz臋dzie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋,mam nadziej臋 偶e znajd臋 dla nich odpowiednie miejsce 馃槉馃槉

      Usu艅
  3. Przepi臋kne te anio艂y. Wspaniale si臋 prezentuj膮. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsu艅
  4. Rzeczywi艣cie bardzo dekoracyjne te Anio艂y 馃榾

    OdpowiedzUsu艅
  5. jaki to jest wz贸r anio艂k贸w? szczeg贸lnie chodzi mi o ich ,,sukienki". czy robi艂a艣 je na kordonku, nitce? czy sam wz贸r sprawia 偶e s膮 one takie sztywne 偶e bez problemu stoj膮 czy dodatkowo je czym艣 potem zabezpiecza艂a艣?

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Witam
      Wz贸r anio艂k贸w jest z YT kt贸rych autork膮 jest szyde艂ko Wioli
      Robi艂am je z kordonka Maxi a usztywnione s膮 vikol z 艂ug膮 w proporcji 1x1
      Pozdrawiam

      Usu艅

Dzi臋kuj臋 za odwiedziny i 艣lad pozostawiony po sobie w formie komentarza ! .