25 listopada 2022

Podk艂adki na st贸艂 nr.3






 To ju偶 ostatnie zdj臋cia podk艂adek jakie zrobi艂am , no przynajmniej w najbli偶szym czasie nie b臋dzie wi臋cej robionych ,trzy komplety starcz膮 na jaki艣 czas w zupe艂no艣ci.

Wykorzysta艂am do ich zrobienia , wszystkich trzech komplet贸w kordonk贸w jakie mia艂am w swoich zapasach , kt贸re w sumie nie wiadomo do czego by艂y kupione , od tak  po prostu spodoba艂y mi si臋 to je wzi臋艂am , no i jak tu nie mie膰 zapas贸w , zobaczcie jak si臋 przyda艂y , no idealne na podk艂adki. 呕a艂uj臋 tylko , 偶e nie  mam nic w kolorze be偶owym jasnym , bardzo lubi臋 ten kolor jest bardzo uniwersalny pasuje do wszystkiego no i te偶 bardzo mi si si臋 podoba. Te podk艂adki maj膮 艣rednic臋 30 cm. tak偶e wszystkie zrobi艂am prawie takie same, nie wiele si臋 r贸偶ni膮 wielko艣ci膮 :)

Pozdrawiam serdecznie Wszystkich odwiedzaj膮cych :)

2 komentarze:

  1. Wszystkie podk艂adki s膮 wspania艂e podobaj膮 mi si臋 te偶 kolorystycznie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 艣licznie, uda艂o mi si臋 z tymi kolorami 馃槉馃槉馃槉馃槉
      Pozdrawiam serdecznie

      Usu艅

Dzi臋kuj臋 za odwiedziny i 艣lad pozostawiony po sobie w formie komentarza ! .