29 listopada 2022

Ozdoby :)

 Powsta艂y nowe ozdoby na choink臋 , w tym roku szybciej si臋 za to wzi臋艂am ale tylko dlatego , 偶e tak si臋 z艂o偶y艂o:) Zrobi艂am jak na razie kokardki , skrzyd艂a i 艣wieczki wszystko w formie zawieszek na choink臋. Obecnie robi臋 jeszcze ptaszek-bombka chc臋 jeszcze zrobi膰 szyszki, kt贸re bardzo mi si臋 podobaj膮 oraz du偶ego anio艂a takiego 偶ebym go mog艂a postawi膰 ko艂o choinki, jak czas pozwoli to mo偶e nawet dwa r贸偶nej wielko艣ci. Wszystkie ozdoby s膮 u mnie bia艂e nawet ptaszki maj膮 bia艂e dziobki -taka prawdziwa bia艂a dama.

Kokardki zrobi艂am ze wzoru z gazetki a konkretnie by艂 to wz贸r jakiej艣 wst膮偶ki ja go troszk臋 skr贸ci艂am a mianowicie zrobi艂am tylko dwa rz臋dy no i no i do zwi膮zania kokardki u偶y艂am zwyk艂ej w膮skiej wst膮偶ki, jak mi to wysz艂o oce艅cie sami , no i jeszcze chcia艂am doda膰, 偶e kokardki s膮 r贸偶nej wielko艣ci 



Nast臋pne ozdoby to skrzyd艂a anio艂a, du偶o jest tego w sieci ale uda艂o mi si臋 znale藕膰 takie o jakie mi zawsze  chodzi艂o s膮 po prostu  idealne Autork膮 ich jest Aurelia Myszka Szara , bardzo 艂adnie t艂umaczony filmik na YT polecam 



I ostatnie ozdoby jakie mam dzisiaj do pokazania to 艣wieczki, ich schemat znalaz艂am na Pinterest og贸lnie dla wszystkich dost臋pny , cz臋sto tak zagl膮dam i korzystam.



A tak prezentuj膮 si臋 wszystkie razem 


Pozdrawia serdecznie Wszystkich odwiedzaj膮cych :)

4 komentarze:

  1. Wszystkie ozdoby na choink臋 s膮 pi臋kne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. 馃挅馃挅馃挅馃挅馃尣馃尣馃尣馃尣馃尣

      Usu艅
  2. Moc 艣licznych ozd贸b na choink臋!
    Ja w tym roku we wrze艣niu robi艂am Gwiazdki na choink臋 bo potem jako艣 czasu nie znajduj臋!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Mi w tym roku uda艂o si臋,w tamtym roku za p贸藕no si臋 ogarn臋艂am 馃榾馃榾馃榾

      Usu艅

Dzi臋kuj臋 za odwiedziny i 艣lad pozostawiony po sobie w formie komentarza ! .