13 sierpnia 2019

Firanki na okno dachowe :)

Dzisiaj mam znowu firanki do okna dachowego,tym razem w bia艂ym kolorze i do pokoju.
Pok贸j od razu lepiej wygl膮da,tak przytulnie.Co prawda mam zamontowane rolety ,ale to nie to samo.
Uda艂o si臋 za艂o偶y膰 karnisze tak, 偶eby mo偶na by艂o te偶 zamkn膮膰 rolety.
W sumie na jednym oknie s膮 trzy mini karnisze,a to dlatego, 偶e po d艂u偶szym czasie robi si臋 worek.Do 艂azienki te偶 mam ju偶 ten trzeci karnisz przymocowany.W艂a艣ciwie to by艂a moja pierwsza firanka do okna dachowego, wi臋c sama by艂am ciekawa jak to b臋dzie po d艂u偶szym czasie, okaza艂o si臋, 偶e niestety firanka zaczyna wisie膰 jak worek a niezbyt mi si臋 to spodoba艂o. A 偶e m膮偶 wpad艂 na taki fajny pomys艂, kt贸ry bardzo mi si臋 spodoba艂, wi臋c czemu nie spr贸bowa膰. Osobi艣cie jestem zadowolona z efektu trzeciego karnisza, w 艂azience nic si臋 ju偶 nie dzieje, nie opada 艣rodek, czyli wszystko jest ok.
Firanka a w艂a艣ciwie firanki, bo w pokoju s膮 dwa okna, zrobiona jest z kordonka Cable 5 , szyde艂ko Tulip 1 mm,a ile posz艂o, jak zwykle nie pami臋tam,chyba b臋d臋 to musia艂a sobie zapisywa膰.





Pozdrawiam Wszystkich odwiedzaj膮cych.:):):)

10 komentarzy:

  1. Haniu s膮wr臋cz cudowne,prezentuj膮 si臋 pi臋knie☺
    Pozdrawim

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 bardzo 馃馃馃
      Pozdrawiam serdecznie

      Usu艅
  2. Firaneczki wygl膮daj膮 艣licznie:) Pomys艂 z trzecim karniszem znakomity.
    Serdeczno艣ci:)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Dzi臋kuj臋 bardzo
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsu艅
  4. Nie wygl膮daj膮 藕le, ale jestem zwolenniczk膮 tradycyjnych rolet do okien dachowych. Znajdziecie szerok膮 ofert臋 takich rolet na stronie https://www.oknakonieczny.pl/, sk膮d te偶 sama takie zamawia艂am. Drugi rok rolety trzymaj膮 si臋 bardzo dobrze i raczej w najbli偶szej, ani nawet w troch臋 dalszej przysz艂o艣ci nie zamierzam ich wymienia膰

    OdpowiedzUsu艅
  5. Dzi臋kuj臋 ale mam zamontowane rolety
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsu艅
  6. Bardzo 艂adnie prezentuj膮 si臋 te firanki :) A nie b臋dzie 偶adnych rolet by si臋 ca艂kowicie przed s艂o艅cem os艂oni膰?

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 bardzo, rolety ju偶 s膮 dawno za艂o偶one 馃馃馃
      Pozdrawiam

      Usu艅

Dzi臋kuj臋 za odwiedziny i 艣lad pozostawiony po sobie w formie komentarza ! .