29 marca 2017

Stroiki cz.1

 Dzisiaj pierwsza część stroików świątecznych a mianowicie tak zwane jajka z dziurką,schemat pochodzi z fejsa na którym z jednej z grup ktoś wkleił, zresztą wklejany był kilkakrotnie. Osobiście bardzo mi się podoba takie jajo, super wygląda właśnie taki stroik świąteczny.
Schemat też wkleję dla chętnych, może komuś się przyda.
A tak wyglądają moje stroiki








Dziękuję Wszystkim serdecznie za tak liczne odwiedziny i komentarze, chciałam też serdecznie powitać nowego obserwatora i do zobaczenia :) 

9 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowe! I zapewne trzeba je ukrochmalić, by tak pięknie się prezentowały?
    Ślicznie zrobiłaś te stroiki, bardzo mi się podoba!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usztywniałam je vikol z ługą w proporcji 1;1 .
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Świetny pomysł:) Usztywniasz Vikolem? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak vikol z ługą w proporcji 1;1
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. są wspaniałe muszę chociaż jedno dziergnąć.:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Schemat jest, nic tylko robić
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Zdaje się, że jesteśmy w tej samej grupie na FB bo ja te zrobiłam stroik z tego wzoru, choć mi wyszła bardziej bombka niż jajo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak, ja już nawet nie pamiętam z której grupy jest ten schemat.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. I really like the blog and I hope people will have a new blog, thanks for the blog.
    ភ្នាល់បាល់

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i ślad pozostawiony po sobie w formie komentarza ! .