17 lipca 2019

Firanko-zas艂onka na okno dachowe :)

Zrobi艂am sobie tak膮 oto firanko - zas艂onk臋 do okna dachowego w 艂azience, w kolorze be偶u.
Na jesie艅 i zim臋 trzeba b臋dzie zrobi膰 bia艂膮, bo ta b臋dzie za ciemna. Ale teraz latem od godzin po艂udniowych a偶 do wieczora 艣wieci tu s艂o艅ce i trzeba troszk臋 przyciemni膰 w tej 艂azience.
Na okno dachowe jeszcze nie robi艂am 偶adnej firanki i jestem bardzo ciekawa jak ona b臋dzie zdawa艂a egzamin,chodzi mi o to czy nie b臋dzie mi za bardzo opada膰,ale na to te偶 ju偶 mam spos贸b.
Jak na razie jest ok ( bo j膮 dopiero za艂o偶y艂am ,hi,hi,hi )
Wykona艂am j膮 z kordonka Cable 5 ,szyde艂ko Tulip 1 mm i wysz艂omi nie ca艂e 6 kordonk贸w.
A tak wygl膮da :)





Bardzo serdecznie Wszystkich pozdrawiam i dzi臋kuj臋 za odwiedziny :):):)

12 komentarzy:

  1. Haniu firaneczka jest po prostu 艣liczna :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dzi臋kuj臋 馃馃馃
      Pozdrawiam

      Usu艅
  2. Meraviglioso lavoro!!! complimenti

    OdpowiedzUsu艅
  3. Wci膮偶 mnie ten pomys艂 zachwyca. Skusz臋 si臋 kiedy艣, jak tylko znajd臋 troch臋 czasu ;)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Rewelacja! Bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsu艅
  5. Dzi臋kuj臋 bardzo
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsu艅
  6. Hmm, a nie lepiej rolety na to okno? Oczywi艣cie kto co lubi, ale ja za firankami nie przepadam dlatego ten pomys艂 do mnie nie przemawia

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. M贸wi si臋 trudno, ka偶dy ma sw贸j gust. To 偶e mi si臋 podoba to nie znaczy 偶e ka偶demu.
      Pozdrawiam

      Usu艅

Dzi臋kuj臋 za odwiedziny i 艣lad pozostawiony po sobie w formie komentarza ! .