17 sierpnia 2018

Podusie :)

Takie poduszeczki sobie poczyni艂am do swojej narzuty.Troch臋 czasu mi one zaj臋艂y, ale by艂o warto .
Wz贸r zapo偶yczony z netu, kt贸ry zreszt膮 od razu wpad艂 mi w oko.
Bardzo czasoch艂onny jest ten schemat i prawd臋 m贸wi膮c , czasami mia艂am go dosy膰.
Dzisiaj ubra艂am swoje poduszki w nowe poszewki i jestem strasznie z nich zadowolona, z dobrania kolor贸w i bardzo mi si臋 podobaj膮 te kwiatki. Mo偶e zrobi臋 te偶 taki dywanik do 艂azienki, no taki na wst臋pie jest plan.
Wykonane z kocurka, szyde艂ko Tulip 1,75 a ile mi posz艂o no to oczywi艣cie nie pami臋am.Tak to jest jak si臋 robi z przerwami.
A tak to wygl膮da :)







Troszk臋 tych zdj臋膰 dzisiaj jest,no ale czasami trzeba.
Pozdrawiam Wszystkich odwiedzaj膮cych i do zobaczenia,mam nadziej臋,偶e nie d艂ugo :))))))

2 komentarze:

Dzi臋kuj臋 za odwiedziny i 艣lad pozostawiony po sobie w formie komentarza ! .