6 marca 2018

Motyle ,motylki,ptaszki :)

Dzisiaj znowu b臋d臋 Was zanudza膰 swoimi wypocinami, a mianowicie w dzisiejszym po艣cie na tapecie s膮 motyle,motylki i ptaszki, kt贸re robi艂am z filmik贸w.Bardzo mi si臋 spodoba艂y, 偶e musia艂am je zrobi膰,takie fajne kolorowe.Jeszcze nie wiem do czego zostan膮 wykorzystane,ale s膮.
Motyle te ma艂e zrobi艂am z my艣l膮 do przystrojenia stroik贸w 艣wi膮tecznych, a je艣li chodzi o te du偶e, to spodoba艂 mi si臋 ich wz贸r i po wykonaniu jednego stwierdzi艂am, 偶e fajnie by wygl膮da艂 w 3D  wi臋c dorobi艂am jeszcze jednego i je razem po艂膮czy艂am, no i efekt jak dla mnie rewelacja, strasznie mi si臋 podoba.No jeszcze nie widzia艂am w necie takich motyli w 3D tak偶e jeszcze wi臋ksza satysfakcja.
Na pewno jeden zawi艣nie w moim oknie, a co do reszty to czas poka偶e.
Nie wklejam ju偶 schemat贸w, bo z tego co widz臋 to raczej nie ma ch臋tnych do korzystania z nich, ale zawsze mo偶na napisa膰 to wklej臋, nie ma 偶adnego problemu z mojej strony.
Czas na zdj臋cia :)






Pozdrawiam Wszystkich bardzo serdecznie :)

6 komentarzy:

  1. Motyle s膮 prze艣liczne szczeg贸lnie te du偶e :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  2. Motyle cudne, a ptaszki ciekawe :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Wiosenna kolekcja:) Od razu weselej si臋 robi:)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Zdecydowanie pi臋kne w 3D! Widzia艂am takie ptaszki na Pintere艣cie, ciekawy projekt.
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 za odwiedziny i 艣lad pozostawiony po sobie w formie komentarza ! .