15 grudnia 2017

Choinki z pi贸rek :)

Bardzo mi si臋 podobaj膮 takie choinki wi臋c postanowi艂am sobie zrobi膰 ,b臋d臋 troch臋 nieskromna ale strasznie jestem zadowolona z efektu, bardzo mi si臋 podobaj膮.
Zrobi艂am dwie takie choinki ale na pewno nie ostatnie
Zdj臋cia robione przed chwil膮 i ie s膮 takie jak bym robi艂a je w ci膮gu dnia, no chcia艂am je ju偶 pokaza膰.






Pozdrawiam Wszystkich bardzo serdecznie ,mam nadziej臋,偶e sie Wam jeszcze nie znudzi艂am,po niedzieli poka偶臋 jeszcze du偶e Anio艂y a nast臋pnie bombki frywolitkowe ❤❤・・・・・

7 komentarzy:

  1. Urocze choinki :) Kiedy艣 takie poczyni艂am i by艂y fajn膮 ozdob膮 :):)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Pi臋kne choinki:) Zawsze jak mi si臋 kury pierz膮 to zapomn臋 sobie nazbiera膰:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  3. Fantastyczny pomys艂 na pi贸rkowe choineczki:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 za odwiedziny i 艣lad pozostawiony po sobie w formie komentarza ! .