22 maja 2017

Zawieszki :)

Takie zawieszki u mnie powsta艂y, serca i motylki. W oknie b臋d膮 si臋 艣licznie prezentowa膰 zw艂aszcza te usztywniane na balonie bardzo przypad艂y mi do gustu.
Nie bardzo na zdj臋ciach to wida膰, jakby by艂y pokazane w oknie na pewno lepiej by wygl膮da艂o. No ale nie zawsze jest mo偶liwo艣膰 pokazania tak jak by si臋 chcia艂o.
A tak to wygl膮da :)


Serduszka p艂askie,wz贸r bardzo mi si臋 podoba.Du偶o tu pikotk贸w do roboty ale daj膮 fajnego uroku,wygl膮daj膮 tak bogato :)


Motylki,tylko trzy zd膮偶y艂am zrobi膰,one by艂y ju偶 kiedy艣 pokazywane ale w formie zawieszki na choink臋,takie zam贸wienie wtedy mia艂am.



No i te serduszka usztywniane na balonie, bardzo mi si臋 podobaj膮,nie wiedzia艂am jakie zawieszki im wymy艣li膰 , a 偶e czasu nie by艂o wi臋c da艂am zawieszki od bombek.艢rednio mi si臋 to podoba, tutaj b臋d臋 musia艂a pomy艣le膰 nad czym艣 innym.
 Wykonane z kordonka kaja 15 i maxi-szyde艂ko orient nr.8
Pozdrawiam serdecznie :)

4 komentarze:

Dzi臋kuj臋 za odwiedziny i 艣lad pozostawiony po sobie w formie komentarza ! .