11 sierpnia 2024

Haft diamentowy

 Pierwszy i ostatni,nigdy wi臋cej 馃檭馃檭馃檭 Na pocz膮tku fajnie si臋 robi ale gdy diamencik貌w przybywa wtedy zaczynaj膮 si臋 schody, s膮 nie r贸wne i do tego klej s艂abo trzyma wi臋c si臋 odkleja艂y co nie powinno si臋 zdarzy膰. Gdy widoczek da艂am do ramki odklei艂y si臋 diamenty co prawda tylko trzy ale jednak, wi臋c wyje艂am i za艂o偶y艂am jeszcze raz i znowu to samo, zostawi艂am tak jak jest, lu藕no s膮 dwa diamenciki,dobrze 偶e tylko ja to widz臋 馃榿馃榿馃榿



Pozdrawiam serdecznie 馃馃馃馃

4 komentarze:

  1. Cudny obrazek !
    Ja bardzo lubi臋 je wykleja膰..

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋,w moim obrazku klej s艂abo trzyma艂 i diamenciki by艂y nie r贸wne ,taki mi si臋 trafi艂 馃檭馃檭馃檭
      Pozdrawiam serdecznie

      Usu艅
  2. Haniu bardzo pi臋kna kompozycja :) haha a sp贸jrz na to inaczej mog艂a艣 poprawi膰, doklei膰 ...czego w hafcie normalnym chyba tak 艂atwo nie da si臋 zrobi膰 :) pozdrawiam Haniu

    OdpowiedzUsu艅
  3. Trudno doklei膰 pojedy艅cze diamenciki takie malutkie,lepiej w harcie dorobi膰 zapomniany krzy偶yk 馃榿馃榿馃榿馃榿albo ze mnie taka niezdara .Dobrze 偶e tylko trzy pojedy艅cze sztuki mi posz艂y 馃ぃ馃ぃ馃ぃ
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 za odwiedziny i 艣lad pozostawiony po sobie w formie komentarza ! .