26 marca 2024

Ptaszki 馃槉馃槉馃槉

 Tak ,mia艂 by膰 kogucik a s膮 ptaszki, troszk臋 mnie przera偶a schemat nie wiem czy sobie poradz臋 wi臋c na pr贸b臋 zrobi艂am ptaszki 偶eby zobaczy膰 jak mi p贸jdzie robienie z opisu i posz艂o dobrze wi臋c mam nadziej臋 偶e ogarn臋. Moje ptasz臋ta zostan膮 przyklejone do mojego,jakby to nazwa膰,stojaczka z ptaszkami na kt贸rym ju偶 s膮 papugi a, 偶e b臋dzie on powi臋kszony o nast臋pne ga艂膮zki wi臋c powstan膮 jeszcze inne kt贸re b臋d膮 robione w p贸藕niejszym czasie. Schematy ju偶 mam podk艂adane wi臋c przyjdzie na nie pora.

A tak si臋 prezentuj膮,jeszcze nie na ga艂膮zce 馃槈馃槈




Dzi臋kuj臋 Wszystkim za odwiedziny i chcia艂am Wam 偶yczy膰 zdrowych i spokojnych 艣wi膮t 

6 komentarzy:

  1. Jaka wspania艂e gromadka - ptaszki wspaniale si臋 prezentuj膮 :) weso艂ych i s艂onecznych 艢wi膮t 偶ycz臋

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 pi臋knie, tobie tak偶e 偶ycz臋 spokojnych i radosnych 艣wi膮t 馃馃馃
      Pozdrawiam serdecznie

      Usu艅
  2. Wzajemne zdrowych, radosnych 艢wi膮t! Cudowna ptasia rodzinka.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Pi臋knie dzi臋kuj臋 i wzajemnie
      Pozdrawiam serdecznie

      Usu艅
  3. Przepi臋knie si臋 prezentuj膮 :) 呕ycz臋 zdrowych i Weso艂ych 艢wi膮t!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dzi臋kuj臋, r贸wnie偶 Ci 偶ycz臋 zdrowych i pogodnych 艣wi膮t 馃馃拹馃コ
      Pozdrawiam serdecznie

      Usu艅

Dzi臋kuj臋 za odwiedziny i 艣lad pozostawiony po sobie w formie komentarza ! .