7 grudnia 2023

Bałwanki dwa :)

 Dwa bałwanki zrobione, trzeci się robi także będzie na dniach też pokazany. W tamtym roku robiłam skrzaty  w tym są bałwanki a na przyszłe  święta w planach są Mikołaje, jak wyjdzie zobaczymy. Co roku coś nowego i innego, żeby nie było to samo. Jak na razie ozdób na choinkę robić nie muszę, w tamtym roku nadrobiłam trochę nowości no może za rok będę musiała zrobić kilka nowych bombek ale to się jeszcze zobaczy jak te co mam się będą prezentowały.                                                                                          A teraz moje bałwanki, no w sumie są już u wnuczek :) teraz robię dla siebie- tak mi się wydaje. Pierwszy robiony był biały, ale  jak zwykle robię o wiele większe jak jest opisane w schematach jakie uda mi się znaleźć w necie  to go po swojemu musiałam powiększyć no i nie byłam pewna co do wielkości głowy więc zaczęłam robić tego różowego ,włóczka z grubością taką jak trzeba to leciałam jak opisano w schemacie. No i takim o to sposobem powstał Bałwan i pni Bałwankowa w kolorze pudrowego różu:)





Pozdrawiam serdecznie Wszystkich odwiedzających i dziękuję za miłe słowa które u mnie zostawiacie :):):)

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nawet mi wyszły 🤗🤗🤗
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Dziękuję 🥰🥰🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne bałwanki - pani bałwanek super urocza :) pozdrawiam Haniu

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję 🤗☃️⛄⛄

    OdpowiedzUsuń
  5. Your blog is so convincing that I never stop myself to say something about it. You’re doing good work, Keep it up. 100% sure I will share your post on all Social media platforms with my contacts..ភ្នាល់បាល់ទាត់​អនឡាញ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję jest mi bardzo miło 🤗🤗🤗🤗
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i ślad pozostawiony po sobie w formie komentarza ! .