17 maja 2023

Parasolka:)

 Dzisiaj ostatni post zwi膮zany z tematem komunijnym , Sko艅czy艂am parasolk臋 dla wnuczki ,wybra艂am wz贸r pawich pi贸r. Podczas jej robienia nie by艂am do ko艅ca przekonana czy b臋dzie 艂adne wygl膮da膰 , mia艂am w膮tpliwo艣ci co do wzoru ale efekt ko艅cowy mile mnie zaskoczy艂 z czego jestem bardzo zadowolona. Parasolka Wszystkim bardzo si臋 podoba co mnie bardzo cieszy.                                                 Wykona艂am j膮 z kordonka Pyramid 100g.-565m , szyde艂ko 1,3 mm, parasolka nie ma folii i pi臋knie si臋 bez niej prezentuje :)






Pozdrawiam serdecznie Wszystkich odwiedzaj膮cych :) 

6 komentarzy:

  1. Przepi臋kna parasolka
    Te偶 mam w planach tak膮 zrobi膰 馃檪

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋, prosz臋 robi膰 bo na 偶ywo wygl膮daj膮 jeszcze pi臋kniej 馃槉馃槉
      Pozdrawiam

      Usu艅
  2. Jest pi臋kna podziwiam (ja musia艂am przesta膰 robotkowa膰,dopad艂o mnie reumatoidalne zapalenie staw贸w)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋, te偶 jestem z niej bardzo zadowolona 馃槉馃槉馃槉馃槉
      Pozdrawiam

      Usu艅
  3. Haniu wspania艂a parasolka a wiesz 偶e nad t膮 foli膮 to si臋 nigdy nie zastanawia艂am jak parasolki u innych podziwia艂am :) Taka forma ozdobna jest super :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋,wnuczka pi臋knie si臋 z ni膮 prezentowa艂a ☺️☺️☺️
      Pozdrawiam

      Usu艅

Dzi臋kuj臋 za odwiedziny i 艣lad pozostawiony po sobie w formie komentarza ! .