12 kwietnia 2023

Opaski :)

Powstały następne opaski dla młodszych wnuczek ,tym razem kolorowe bratki  lepiej się prezentują od białych ,jednak kolorowe  to od razu widać z daleka jakie to kwiatki, przy bratkach nie można się pomylić są to kwiatki bardzo  orginalne jak dla mnie, które skradły moje serce całkowicie ,bardzo mi się podobają i mogła bym je robić we wszystkich kolorach  w sumie w tamtym roku zrobiłam sobie pisanki z bratkami , no i jeszcze w następnym poście pokażę spinki także z bratkami :)                                                                   A te prezentują się tak :)





Pozdrawiam serdecznie Wszystkich odwiedzających :)

5 komentarzy:

  1. Thanks for sharing the blog so well and I hope you have something new for me to study.
    កីឡាបាល់ទាត់

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi, Very insightful thanks for sharing this and hope you like my articles below.
    ភ្នាល់បាល់បក

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne są te twoje rzeczy, szkoda że ja nie oddziedziczyłam talentu do szydełkowania, mogę jedynie podziwiać :D a tak to w domu robię zapachy do szafy (mieszanki ziół w woreczkach), mieszam olejki do aromaterapii do dyfuzorów i kąpieli, chcę też nauczyć się robić świece :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak miłe słowa , robienie zapachów też wymaga talentu i wiedzy czy mieszanki ziół , ja takich zdolności nie mam, każdy posiada jakiś talent i każdy jest wyjątkowy który wymaga wiedzy na dany temat :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i ślad pozostawiony po sobie w formie komentarza ! .