7 sierpnia 2022

呕abka :)

 Powsta艂a u mnie 偶abka kt贸r膮 zrobi艂am z filmiku na YT , nie jest doskona艂a tak jak powinna by膰 ale jest moja pierwsza i mam zamiar jeszcze zrobi膰 nast臋pn膮 ,tym razem ze schematu jaki mam w gazetce ,mam nadziej臋 偶e mi wyjdzie. T膮 robi艂am z podw贸jnej nitki zdaje si臋 z Kocurka . W sumie to jestem z niej zadowolona :) ma swoje miejsce w koszu po kwiatach i b臋dzie czeka艂a na nast臋pne 偶abki :)




W sumie jak tak teraz patrz臋 na fotki to wysz艂a nie藕le tylko zepsu艂am jej oczy , mo偶e nawet skusz臋 si臋 na zrobienie jeszcze jednej takiej samej i zwr贸c臋 wi臋ksz膮 uwag臋 na oczy ,偶eby nast臋pnym razem by艂y ok :)

Pozdrawiam serdecznie Wszystkich odwiedzaj膮cych i do zobaczenia nied艂ugo , mam do pokazania bluzeczk臋 jak膮 teraz zrobi艂am :) 

8 komentarzy:

  1. 艢wietna 偶abka i czekam na powi臋kszenie 偶abiej rodzinki馃檪

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋, ju偶 wiem co zrobi艂am 藕le, jedn膮 powiek臋 wykona艂am o jeden rz膮d mniej 馃檪馃檪馃檪

      Usu艅
    2. Wcale tego nie wida膰, zreszt膮 w przyrodzie te偶 mo偶na spotka膰 anomalie馃惛

      Usu艅
    3. No tak,tylko co na spojrz臋 to widz臋 m贸j nieszcz臋sny b艂膮d 馃檨馃檨馃檨馃檨

      Usu艅
  2. czy mo偶esz co艣 wi臋cej napisa膰 o 偶abce? jaka w艂贸czka, jakie szyde艂ko, jaki 艣cieg? czy s膮dzisz, 偶e specjalna w艂贸czka pluszowa by si臋 sprawdzi艂膮 czy lepiej jest stosowa膰 standardow膮 do robienia maskotek?

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Witam,jaka w艂贸czka nie pami臋tam brak banderoli, szyde艂ko nr 3,teraz b臋d臋 robi艂a t臋 sam膮 偶abk臋 z Kotka zobaczymy jak wyjdzie 馃檪馃檪馃檪 a czy pluszowa w艂贸czka si臋 nadaje my艣l臋 偶e te偶 powinna fajnie wygl膮da膰 musia艂aby艣 zobaczy膰,
      Pozdrawiam

      Usu艅

Dzi臋kuj臋 za odwiedziny i 艣lad pozostawiony po sobie w formie komentarza ! .