21 czerwca 2022

Taka zwyk艂a z bratkami :)

 Powsta艂a u mnie bluzeczka w sumie mo偶e bardziej sweterek ,sama nie wiem. W ka偶dym razie mia艂a by膰 na luzie i taka wysz艂a, mo偶e nawet za bardzo na luzie :) ale ju偶 jej nie pru艂am zostawi艂am tak膮 jaka jest i jestem zadowolona z efektu. Zawsze robi臋 bluzeczki takie na w sam raz nigdy nie za lu藕ne przynajmniej na szyde艂ku takie mi wychodz膮 , z drutami jest troszk臋 inaczej nie wiem dlaczego , mo偶e 偶e nie robi臋 tak 艣ci艣le .                                                                                                                                                                 Pocz膮tkowo projekt by艂 inny, mia艂a to by膰 bluzeczka z kimonowymi r臋kawami a 偶e po zrobieniu 艣ci膮gacza zacz臋艂am robi膰 s艂upki i wtedy okaza艂o si臋 ,偶e jest za du偶o oczek nabranych to ju偶 tak zostawi艂am, niech b臋dzie taka jak wyjdzie :)                                                                                                     A wysz艂a tak :) 


A 偶eby nie by艂o tak pospolicie to postanowi艂am zrobi膰 do niej bratki, kt贸re bardzo mi si臋 podobaj膮, te kwiatki zauroczy艂y mnie swoimi pi臋knymi kolorami , i nie tylko one wszystkie kwiaty s膮 pi臋kne :)







Pozdrawiam serdecznie Wszystkich odwiedzaj膮cych :) 

2 komentarze:

  1. Bardzo fajna bluzeczka, 艂adnie le偶y, a te bratki urocze i dodaj膮 jej wyj膮tkowo艣ci ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  2. Super sweterek bardzo ladne paseczki i bratki .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 za odwiedziny i 艣lad pozostawiony po sobie w formie komentarza ! .