3 marca 2022

Serwetka w 3D nr.1 :)

 Tak jak pisa艂am w ostatnim po艣cie o serwetce w 3 D , w艂a艣nie sko艅czona wyprana i wysuszona .                Z tym suszeniem to nie jest tak jak w zwyk艂ych serwetkach , dobrze  偶e zobaczy艂am na YT filmik bo nawet nie wiedzia艂am , 偶e trzeba je suszy膰 w ten spos贸b a mianowicie : musz膮 by膰 bardzo mocno usztywnione, mocny krochmal albo 艂uga.                                                                                                          To jest moja pierwsza serwetka robiona w ten spos贸b , na szyde艂ku jest ju偶 nast臋pna , tak偶e w nast臋pnym po艣cie te偶 si臋 pochwal臋 tak膮 serwetk膮 w 3 D.                                                                                                    T膮 wykona艂am z kordonka Snehurka oraz z cieniowanej Kaja 15 , tu mi zabrak艂o  wi臋c musia艂am si臋 jako艣 ratowa膰 , a 偶e nie chcia艂o mi si臋 czeka膰 to bra艂am jaka  akurat jest w pasmanterii , my艣l臋 偶e nawet nie藕le pasuje. Szyde艂ko Tulip 1,25 i 艣rednica serwetki to 40 cm.                                                                          



schemat znaleziony na Pinter艣cie
   


Pozdrawiam serdecznie Wszystkich odwiedzaj膮cych i do zobaczenie niebawem :) 

2 komentarze:

  1. Haniu serwetka jest przepi臋kna ale musi le偶e膰 solo co by 3d by艂o uwidocznioe.pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. To prawda,takie serwetki w 3D maj膮 sw贸j urok,ja jestem z niej mega zadowolon膮
      Pozdrawiam 馃檪馃檪馃檪

      Usu艅

Dzi臋kuj臋 za odwiedziny i 艣lad pozostawiony po sobie w formie komentarza ! .