11 pa藕dziernika 2021

Prezent 馃槉馃槉馃槉馃槉

 Musz臋 bo si臋 udusz臋, pochwali膰 si臋 prezentem jaki dosta艂am od swojej kole偶anki na urodziny, kt贸re mia艂am pod koniec wrze艣nia.

U mnie w dalszym ci膮gu na szyde艂ku jest firanka, ca艂e szcz臋艣cie 偶e zbli偶am si臋 ju偶 do ko艅ca bo naprawd臋 ju偶 mi si臋 strasznie d艂u偶y jej robienie

Pewnie bym szybciej j膮 zrobi艂a ale podczas jej dziergania powsta艂o mas臋 innych rzeczy.

Jak b臋dzie wszystko ok to pochwal臋 si臋 przed 艣wi臋tami .


Fantastyczny moteczek w moich kolorach, ju偶 wiem co z niego powstanie, chocia偶 wiadomo jak to jest, plany mog膮 si臋 zmieni膰 馃槉馃槉馃槉

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i dzi臋kuj臋 za odwiedziny 馃槉馃槉馃槉馃槉

2 komentarze:

  1. Haniu ja te偶 wrze艣niowa jestem - wszystkiego dobrego 偶ycz臋 :) wspania艂y prezent dosta艂a艣 jak nic chusta lub szal b臋dzie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 bardzo,tobie te偶 wszystkiego najlepszego Beatko,chodzi mi po g艂owie szal z kieszeniami

      Usu艅

Dzi臋kuj臋 za odwiedziny i 艣lad pozostawiony po sobie w formie komentarza ! .