8 maja 2020

Opaski :)

Od jakiego艣 czasu dziergam sobie sp贸dniczk臋 maxi,mam ju偶 po艂ow臋 ,no i trzeba by艂o troszk臋 od niej odpocz膮膰,a 偶e i tak zabraknie mi kordonka ( niestety ),kt贸rego na dodatek brak艂o i musz臋 czeka膰 a偶 b臋dzie dost臋pny to zrobi艂am dla moich wnuczek takie oto opaski na g艂贸wk臋.
Opaski s膮 dwie i ka偶da inna, jedna sutasz a druga frywolitka. Mia艂am dobry dzie艅 tw贸rczy, posz艂o ca艂kiem sprawnie i jestem bardzo zadowolona z efektu ko艅cowego. A wszystko jak zwykle bez 偶adnego planu co do wzor贸w.






Pozdrawiam Wszystkich bardzo serdecznie :):)

17 komentarzy:

  1. Opaski s膮 przepi臋kne!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 bardzo 馃挅馃挅馃挅
      Pozdrawiam serdecznie

      Usu艅
  2. Bardzo oryginalne opaski. My艣l臋, 偶e ka偶da dziewczynka by艂aby zachwycona tak膮 ozdob膮.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 bardzo 馃馃馃
      Pozdrawiam serdecznie

      Usu艅
  3. Prze艣liczne, bardzo pomys艂owe opaski.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 bardzo 馃馃馃
      Pozdrawiam serdecznie

      Usu艅
  4. Cudowne, wdzi臋czne i leciuchne :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 bardzo 馃馃馃
      Pozdrawiam serdecznie

      Usu艅
  5. Bardzo wdzi臋czne opaski dla dziewczynek.Frywolitkowe kwiatuszki - dla mnie po mistrzostwo 艣wiata, a ta pomara艅czowa jest bardzo oryginalna, nie do podrobienia. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsu艅
  6. Dzi臋kuj臋 bardzo 馃馃馃
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsu艅
  7. Nigdy takich nie widzia艂am a geopolityki nie ogarniam.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 bardzo 馃槏馃槏馃槏
      Pozdrawiam serdecznie

      Usu艅
  8. Poleca kto艣? https://usterka.pl/serwis-agd/krakow/naprawa-zmywarek

    OdpowiedzUsu艅
  9. 艢wietnie napisany artyku艂. Jak dla mnie bomba.

    OdpowiedzUsu艅
  10. Bardzo fajnie napisany artyku艂. Jestem pod wra偶eniem.

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 za odwiedziny i 艣lad pozostawiony po sobie w formie komentarza ! .