21 marca 2020

Sweterek :)

Sweterek czy kardigan, nie wiem jaka poprawna nazwa ,w ka偶dym razie ostatnio to u mnie powsta艂o.
W艂贸czka kupiona ju偶 w zesz艂ym roku,w艂a艣nie na zrobienie takiego sweterka,tylko wz贸r mia艂 by膰 inny,jednak tamten mi nie pasowa艂,a dok艂adnie przy r臋kawach mi nie gra艂o,wi臋c powsta艂 taki wzorek.
Z kt贸rego jestem bardzo zadowolona.
Dane techniczne :)
W艂贸czka Alize - Alpaca Royal ( 55%-akryl,30%-alpaca i 15%-we艂na ) 100 g. 250 m.
szyde艂ko 3,5,wysz艂o mi 6,5 motka






pozdrawiam serdecznie Wszystkich odwiedzaj膮cych :)

8 komentarzy:

  1. Sweterek wyszed艂 Haniu pi臋kny podziwiam Tw贸j zapa艂 ja trenuj臋 lenia:) (ciut dziergam) ale w por贸wnaniu z Tob膮 wypadam marnie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 bardzo 馃馃馃
      Mam du偶o wolnego czasu, kt贸ry trzeba zape艂ni膰
      Pozdrawiam serdecznie

      Usu艅
  2. 艢liczny sweterek! Mn贸stwo pracy w艂o偶y艂a艣 w jego wykonanie ale op艂aci艂o si臋:)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 bardzo 馃馃馃
      Pozdrawiam serdecznie

      Usu艅
  3. Zgrabniutki sweterek-偶akiecik na pierwsze wiosenne spacerki.
    Podziwiam wytrwa艂o艣膰 i precyzj臋 wykonania.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 bardzo 馃馃馃馃
      Pozdrawiam serdecznie

      Usu艅
  4. Haniu przecudnej urody sweterek - super dopasowany :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 bardzo 馃馃馃
      Pozdrawiam serdecznie

      Usu艅

Dzi臋kuj臋 za odwiedziny i 艣lad pozostawiony po sobie w formie komentarza ! .