12 marca 2019

Dziurawiec :)

Bluzeczka z cyklu mam i ja :)
W planach by艂a ju偶 od d艂u偶szego czasu ale podczas robienia ostatniej sp贸dniczki, kiedy nie mog艂am si臋 zdecydowa膰 z kt贸rego koloru by j膮 zrobi膰 ( bo to jest to taki sam rodzaj w艂贸czki co ostatnio pokazywa艂am sp贸dniczk臋 ) ale kiedy zacz臋艂am robi膰 pr贸bki tym kolorem to od razu przypomnia艂 i si臋 dziurawie膰.
Wyobrazi艂am go sobie w艂a艣nie w tym kolorze,chocia偶 do bluzeczki we艂na mog艂a by by膰 troch臋 cie艅sza,ale tak mi si臋 spodoba艂, 偶e musia艂am j膮 zrobi膰 i naprawd臋 jestem bardzo zadowolona.
Schemat wzi臋艂am z gazetki, mia艂am zrobi膰 艣ci膮gacze na drutach,tak jak to jest pokazane na filmiku na yt. ale jednak zrobi艂am wed艂ug w艂asnego pomys艂u, z czego te偶 jestem zadowolona.
Dane techniczne we艂na Himalaya Denim, szyde艂ko nr. 2 i posz艂o mi 10 moteczk贸w po 50g. - 140m





Na dzisiaj to wszystko :)
Pozdrawiam bardzo serdecznie Wszystkich odwiedzaj膮cych i tak偶e bardzo dzi臋kuj臋 za przemi艂e komentarze,kt贸re zawsze dodaj膮 skrzyde艂 :):)

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajny, letni, b膮d藕 wiosenny sweterek. Raczej bluzeczka.

    OdpowiedzUsu艅
  2. super sweterek wiosenny i bardzo 艂adny kolorystycznie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  3. Tak jest, 偶e czasami w艂贸czka od razu wo艂a zr贸b ze mnie ten projekt. No i wyj艣cia nie mia艂a艣. Zrobi艂a艣 pi臋kn膮 bluzeczk臋. Robi si臋 cieplej, wi臋c b臋dzie pasowa膰 nawet jako letnia narzutka.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 艢licznie
      Jak tylko wzi臋艂am we艂n臋 do r臋ki to od razu przypomnia艂 mi si臋 ten wz贸r no i w innym go nie widzia艂am, musia艂am go zrobi膰 馃榾馃榾馃榾馃榾
      Pozdrawiam

      Usu艅
  4. 艢wietna - widzia艂am na fb i ponownie gratuluj臋 tak pi臋knego wykonania!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsu艅
  5. Bardzo lubi臋 takie dziurawce - 艣liczny jest kt贸ry stworzy艂a艣 ! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsu艅
  6. Super sweterek:))艁adny kolorek:))

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 za odwiedziny i 艣lad pozostawiony po sobie w formie komentarza ! .