25 marca 2023

Bolerko komunijne :)

 Maj się zbliża wielkimi krokami i bardzo ważny dzień dla mojej najstarszej wnuczki  to i z tego powodu powstało bolerko do pierwszej komunii które  dzisiaj jest tematem mojego postu.                                           Miałam troszkę dylematu z czego je zrobić ale jest już zrobione i wnuczce bardzo się podoba a to jest najważniejsze , sama z siebie też jestem zadowolona ,wyszło za pierwszym razem bez żadnego prucia , jak nigdy a wykonałam je z włóczki firmy Drops Sabran 50 g. 160m. szydełko nr. 2,5                                      W następnym pocie będą także wpisy związane z tym tematem czyli dalej komunijnie                               a tak się prezentuje bolerko :)




Serdecznie witam nowego obserwatora mojego bloga :)

Na dzisiaj tyle i do następnego wpisu niebawem :) Pozdrawiam serdecznie :)

4 komentarze:

  1. Piękne i eleganckie bolerko😌

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bolerko idealnie pasuje do sukienki 😊😊
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. I'am glad to read the whole content of this blog and am very excited,Thank you for sharing good topic.
    ចាក់បាល់

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że mój blog ci się podoba ☺️☺️☺️
      Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i ślad pozostawiony po sobie w formie komentarza ! .