7 grudnia 2022

Szyszki :)

 Tak jak pisa艂am wcze艣niej szyszki s膮 ju偶 zrobione i usztywnione, wysz艂y bardzo fajnie chocia偶 musz臋 Wam powiedzie膰 ,偶e teraz te偶 mam na szyde艂ku szyszki tyle 偶e z w艂贸czki a nie z kordonka , te s膮 mi臋ciutkie i bardzo mi艂e a w 艣rodku s膮 wype艂nione wype艂niaczem do maskotek ale to w nast臋pnym po艣cie.

Wz贸r tych szyszek kt贸re mam dzisiaj do pokazania jest  filmiku na YT kt贸rych autorem jest Renia K Niezwyk艂e Szyde艂kowanie, bardzo fajnie wymy艣lone wielkie brawa dla Pani.                                                  Swoje robi艂am w sumie na oko tak偶e ka偶da z nich jest inna , chodzi mi o wielko艣膰, nie liczy艂am rz臋d贸w 偶eby wszystkie by艂y jednakowe specjalnie to zrobi艂am, bo w sumie czy w lesie wszystkie szyszki s膮 jednakowej wielko艣膰i ? a chodzi艂o mi  w艂a艣nie 偶eby by艂y r贸偶ne i takie s膮 :) Usztywnia艂am je na normalnych balonach nie na tych makaronowych no i te偶 dobrze to wygl膮da :) Oce艅cie sami :)





Pozdrawiam serdecznie :)

2 komentarze:

  1. Szyszki s膮 przecudne !
    Ja po zrobieniu kiedy艣 jednej podda艂am si臋 .....

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja po pierwszej te偶 poleg艂am ale po godzinie zacz臋艂am robi膰 drug膮 i ju偶 posz艂o sprawnie

      Usu艅

Dzi臋kuj臋 za odwiedziny i 艣lad pozostawiony po sobie w formie komentarza ! .