26 stycznia 2019

Chusta :)

Powsta艂a u mnie chusta na kt贸r膮 ju偶 od dawna mia艂am ochot臋. Wz贸r bardzo mi si臋 podoba, jest taki delikatny,ma sw贸j urok,kt贸ry ju偶 od bardzo dawna przypad艂  mi do gustu.
Wykona艂am j膮, no w艂a艣ciwie to nie wiem co to jest,le偶y w szafie od bardzo dawna.Wcze艣niej robi艂am z tej cienizny dwie tuniki i zosta艂o jeszcze troch臋 wi臋c wykorzysta艂am do chusty.
Posz艂o wszystko,jest to bardzo cieniutkie sk艂adaj膮ce si臋 z dw贸ch nitek z lekkim po艂yskuj膮cym w艂oskiem,szyde艂ko Tulip nr. 1
Pierwszy raz blokowa艂am chust臋 i pierwszy raz robi艂am w takim kszta艂cie.Do tej pory zawsze by艂y tr贸jk膮tne w moim wykonaniu,i powiem szczerze, 偶e ten kszta艂t bardziej przypad艂 mi do gustu.
Wymiary chusty to 122x55 cm. mog艂aby by膰 troch臋 wi臋ksza.
Postanowi艂am zabra膰 si臋  za wyrabianie swoich zapas贸w,co prawda nie mam ich a偶 tak du偶o,ale fajnie jest kupi膰 sobie co艣 nowego,tym bardziej, 偶e co i rusz s膮 jakie艣 nowo艣ci.



Pozrawiam bardzo serdecznie Wszystkich odwiedzaj膮cych :)

4 komentarze:

  1. Pi臋kny kolor:) A wz贸r znam i kiedy艣 planuj臋 zrobi膰:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋
      Kolor bajka osobi艣cie jestem nim zachwycona. Wz贸r podoba艂 mi si臋 ju偶 od dawna i w ko艅cu go zrobi艂am.
      Pozdrawiam

      Usu艅

Dzi臋kuj臋 za odwiedziny i 艣lad pozostawiony po sobie w formie komentarza ! .