11 stycznia 2019

Brzoskwiniowy sweterek :)

Taki zwyk艂y sweterek u mnie powsta艂 w 艣licznym brzoskwiniowym kolorze. Wz贸r bardzo prosty bez 偶adnych szale艅stw , bo i te偶 taki mia艂 by膰 taki zwyk艂y z wyd艂u偶anym ty艂em.
Wykona艂am go z we艂ny YarnArt jeans 50g.-160m. druty 3,5 oraz przy dekoldzie zrobi艂am drutami nr. 4 poniewa偶 nie mam  3,5  drut贸w z d艂ug膮 偶y艂k膮 wi臋c zrobi艂am o p贸艂 nr. wi臋kszymi, ale nawet nie wida膰 r贸偶nicy, no przynajmniej tak mi si臋 wydaje. Posz艂o mi nie ca艂e 8 moteczk贸w.
A tak wygl膮da :)







Dzi臋kuj臋 Wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Pozdrawiam serdecznie :):):)馃挍馃挍馃槉馃槉馃槉馃槉馃槉

16 komentarzy:

  1. 艢liczny sweterek!!! Bardzo 艂adny kolorek!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsu艅
  2. 艢liczny jest, bardzo podoba mi si臋 kolor. Sama ch臋tnie bym taki za艂o偶y艂a :)
    Pozdrawiam ciep艂o i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Haniu sweterek jest 艣liczny.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  4. Bardzo 艂adny:) Wpad艂 mojej mamie w oko wi臋c kto wie czy podobnego sobie nie zrobi:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  5. 艢liczny sweterek, ja jestem na etapie poszukiwania wzoru na m臋ski sweter.

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 za odwiedziny i 艣lad pozostawiony po sobie w formie komentarza ! .