17 grudnia 2018

Ostatnie ozdoby w tym roku :)

Ostatni post z ozdobami jakie mam do pokazania.
Zbyt du偶o ich nie robi艂am bo mam jeszcze z ubieg艂ego roku ale na przysz艂y b臋d臋 musia艂a sobie zrobi膰 anio艂ki w 3 D bo zosta艂 mi tylko jeden,dobrze 偶e zrobi艂am  troch臋 p艂askich.Bardzo mi si臋 spodoba艂 ich wz贸r i mo偶e si臋 skusz臋 偶eby takie w 3D zrobi膰 na nast臋pne 艣wi臋ta.
A tak to wszystko wygl膮da :)





Na dzisiaj tyle ,pozdrawiam bardzo serdecznie Wszystkich odwiedzaj膮cych :)
Dzi臋kuj臋 bardzo za Wszystkie komentarze, kt贸re mnie bardzo ciesz膮 :):):)

6 komentarzy:

  1. 艢liczne ozdoby szczeg贸lnie 艣widerki.
    pozdrawiam 艣wi膮tecznie

    OdpowiedzUsu艅
  2. Ale 艣liczno艣ci! A偶 chce mi si臋 dzia艂a膰 szyde艂kiem:):)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsu艅
  3. Cude艅ka!!! Ja te偶 ju偶 t臋skni臋 za ozdobami ze szyde艂ka.

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 za odwiedziny i 艣lad pozostawiony po sobie w formie komentarza ! .