27 listopada 2019

Nast臋pna chusta zrobiona :)

Jest nast臋pna,b臋d膮 jeszcze dwie dla wnuczek,ta jest dla mnie. Zrobi艂am j膮 w takich kolorach,偶eby mi pasowa艂a do koloru dw贸ch kurtek jakie mam na zim臋.Granatowa i zielona , rozbie偶no艣膰 kolor贸w ,taka troszk臋 nie ma艂a,ale uda艂o mi si臋 znale藕膰 kokonek w艂a艣nie w takich odcieniach co chcia艂am, chocia偶 w k艂臋bku bardziej mi si臋 te kolory podoba艂y.Jednak po sko艅czeniu chusty stwierdzi艂am ,偶e mo偶e by膰.
Wymiary chusty 138x74,kokonek  z trzech nitek, 1200 m. szyde艂ko 2 mm.
Pierwszy raz robi艂am ze zdj臋cia bez schematu,tak mi si臋 ten wz贸r spodoba艂, i uda艂o si臋. Nie by艂o tak 藕le.





Dzi臋kuj臋 Wszystkim za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie :)

4 komentarze:

  1. fajna kolorowa chusta spora wi臋c mo偶na si臋 w ni膮 otuli膰 :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 bardzo 馃馃馃
      Pozdrawiam serdecznie

      Usu艅
  2. Bardzo mi si臋 to podoba. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 bardzo 馃馃馃
      Pozdrawiam serdecznie

      Usu艅

Dzi臋kuj臋 za odwiedziny i 艣lad pozostawiony po sobie w formie komentarza ! .