25 listopada 2019

Mitenki :)

Takie mitenki u mnie powsta艂y,bardzo modne teraz. W sumie bardzo fajnie si臋 je nosi, na r臋kawiczki troszk臋 jest za ciep艂o a taka mitenka d艂o艅 ogrzeje, i wygl膮da te偶 super.
Zrobi艂am je trzy pary,ka偶da inna.




Bardzo serdecznie Witam nowego obserwatora mojego bloga馃槉馃槉馃槉馃槉
Te偶 dzi臋kuj臋 bardzo za komentarze pod ostatnim postem.
U mnie w dalszym ci膮gu du偶o si臋 dzieje,praktycznie szyde艂ko jest a偶 gor膮ce od dziergania.
A jeszcze mam w dalszym ci膮gu mn贸stwo do zrobienia. Ale mam wszystko pod kontrol膮.
Pozdrawiam bardzo serdecznie wszystkich odwiedzaj膮cych,za nied艂ugo pewnie b臋dzie nast臋pny post.

2 komentarze:

  1. 艢wietne mitenki jak znalaz艂 teraz :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Na tak膮 pogod臋 w sam raz 馃馃馃馃
      Pozdrawiam serdecznie

      Usu艅

Dzi臋kuj臋 za odwiedziny i 艣lad pozostawiony po sobie w formie komentarza ! .