4 marca 2019

Sp贸dniczka :)

Powsta艂a u mnie sp贸dniczka,taka zwyk艂a,bez szale艅stw. Wz贸r muszelek, bardzo prosty a zarazem efektowny.D艂ugo si臋 zastanawia艂am jaki wz贸r wybra膰,by艂o sporo pr贸bek robionych i 偶aden mi nie pasowa艂, zawsze co艣 by艂o nie tak co mi si臋 nie podoba艂o.
Pocz膮tkowy zamiar wygl膮du mia艂 by膰 zupe艂nie inny, no ale jak to przewa偶nie bywa,efekt ko艅cowy jest nie taki jaki by艂 w planach.
Wykona艂am j膮 z w艂贸czki Himalaya denim 50 g. 140 m , jest to bardzo 艂adnie wygl膮daj膮ca we艂enka, szyde艂ka o numerach 2, 2,5 Wysz艂o mi na ni膮 6,5 moteczk贸w
A tak si臋 prezentuje :)





Na dzisiaj tyle :)
Dzi臋kuj臋 Wszystkim za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie :):):)

12 komentarzy:

  1. Intryguje mnie jak rozwi膮za艂am kwestie gumki w pasie... Poka偶esz na sobie? Bardzo ladna

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋
      Gumka do艣膰 szeroka w艂a艣ciwie przyszyta do sp贸dniczki bo robienie tunelu do gumki by艂o by za grube a tak fajnie wygl膮da i nic nie wida膰.

      Usu艅
  2. Super sp贸dniczka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsu艅
  3. Cudowna jest ta sp贸dniczka.Z przyjemno艣ci膮 podkradn臋 pomys艂 na wzorel muszelkowy. Do tej pory robi艂am nim tylko czapki, alw na sp贸dniczce te偶 super si臋 prezentuje. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsu艅
  4. Zgrabna i pi臋knie si臋 uk艂ada. Wz贸r pasuje do niej jak ula艂:)

    OdpowiedzUsu艅
  5. Super :) Kolor fantastyczny. Ja niestety nie umiem tak dzierga膰, a 偶a艂uj臋 bardzo. :(

    OdpowiedzUsu艅
  6. Hi dear!
    Your post is very nice.
    If you want to follow each other, write me on my blog.
    https://belyfashionadress.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 za odwiedziny i 艣lad pozostawiony po sobie w formie komentarza ! .