21 czerwca 2018

Narzuta :)

Sko艅czy艂am swoj膮 narzut臋 jak膮 zrobi艂am na naro偶nik w salonie. W sumie powinna by膰 ju偶 dawno sko艅czona, ale robi艂am j膮 z przerwami mi臋dzy zam贸wieniami.
Wz贸r do艣膰 popularny, wykonuj膮 je panie jako r贸偶nego typu serwetki ale te偶 i jako narzuty, tak jak ja.
Bardzo mi si臋 spodoba艂 ten schemacik, chocia偶 w planie mia艂am inny wz贸r.No ale wiadomo jak to jest,po zrobieniu jednego elementu ju偶 tak fajnie nie wygl膮da艂, wi臋c zdecydowa艂am si臋 na ten i wcale nie 偶a艂uj臋, bo jestem zadowolona z efektu.
Oczywi艣cie mia艂am sobie zapisywa膰 ile mi posz艂o na to w艂贸czki i zapomnia艂am 馃槫馃槫馃槫馃槫馃槫馃槫馃槫
Ale we艂enka to Kocurek i szyde艂ko Tulip nr. 1,75
A tak si臋 prezentuje moja narzuta






Dzi臋kuj臋 Wszystkim za odwiedziny.
Pozdrawiam serdecznie :):):):)

10 komentarzy:

  1. Haniu narzuta jest fascynuj膮ca i wz贸r na w艂贸czce wygl膮da super (ja robi艂am z kordonka obrus te偶 by艂 fantastyczny:) pisz臋 by艂,jest u m艂odej osoby podj臋艂am wyzwanie ,偶e jak jestem gdzie艣 na 艣lubie to opr贸cz finans贸w darowuj臋 wydziergany obrus :) i puki co s膮 bardzo zadowoleni )
    pozdrawiam gor膮co

    OdpowiedzUsu艅
  2. Pi臋knie wygl膮da i jakie zgrane kolory:) Mi si臋 marzy taki na drutach ale zobaczymy jak to wyjdzie:)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Dzi臋kuj臋 bardzo馃挆馃挆馃挆

    OdpowiedzUsu艅
  4. Dzi臋kuj臋 bardzo 馃挆馃挆馃挆

    OdpowiedzUsu艅
  5. Pi臋kna narzuta!!! Wspaniale si臋 prezentuje!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsu艅
  6. Tyle pracy i pi臋knie wygl膮da narzuta .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 za odwiedziny i 艣lad pozostawiony po sobie w formie komentarza ! .