6 wrze艣nia 2017

Parasolka :)

W ko艅cu mog臋 pochwali膰 si臋 swoj膮 pierwsz膮 szyde艂kow膮 parasolk膮, chocia偶 nie do ko艅ca bo przy zak艂adaniu tej przezroczystej g贸ry jak ja to m贸wi臋 foli podar艂a si臋 i niestety na deszcz si臋 jeszcze nie nadaje.
Mam nadziej臋 偶e uda mi si臋 nied艂ugo kupi膰 tak膮 sam膮 i b臋d臋 mog艂a za艂o偶y膰 ten przezroczysty worek ( nie wiem jak to poprawnie nazwa膰 ) i z dum膮 b臋d臋 j膮 bra艂a gdy tylko b臋dzie pada艂o.
Chcia艂am te偶 bardzo podzi臋kowa膰 Joli Gargas za cenne rady jakich mi udzieli艂a, bez jej rad nie posz艂o by tak 艂atwo.
Zrobi艂am j膮 z Kocurka ,posz艂o zdaje si臋 gdzie艣 oko艂o dw贸ch motk贸w ,szyde艂ko Tulip nr. 2 1,5 mm.
A tak wygl膮da






Pozdrawiam Wszystkich bardzo serdecznie i dzi臋kuj臋 za odwiedziny :)

35 komentarzy:

  1. Przepi臋kna parasolka :) Robi wra偶enie to cude艅ko :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. 艢wietna;bardzo mi si臋 podoba
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsu艅
  3. Pi臋kna jest. Mam nadziej臋, 偶e wkr贸tce znajdziesz odpowiedni materia艂 i b臋dziesz mog艂a z ni膮 wyj艣膰, a jak wiadomo na jesie艅 na pewno si臋 przyda馃槉
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋.my艣l臋 偶e si臋 uda.dzisiaj ju偶 by si臋 przyda艂a馃槩

      Usu艅
  4. Pi臋kna jest. Mam nadziej臋, 偶e wkr贸tce znajdziesz odpowiedni materia艂 i b臋dziesz mog艂a z ni膮 wyj艣膰, a jak wiadomo na jesie艅 na pewno si臋 przyda馃槉
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  5. Niesamowita, idealna, pi臋kny kwiatowy motyw.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsu艅
  6. 艢liczna parasolka, bardzo ciekawy wz贸r :)

    OdpowiedzUsu艅
  7. Haniu parasolka jest pi臋kna :)ch臋tnie bym przygarn臋艂a wz贸r:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 bardzo schemat wys艂a艂am na maila

      Usu艅
  8. Haniu dzi臋kuj臋 za wz贸r nie odpisa艂am - by艂am z tatusiem w domu w lesie nad jeziorkiem i obs艂uga internetu na androidzie nie bardzo mi pasuje .Jeszcze raz dzi臋kuj臋.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  9. Lindo seu guarda chuva vc tem o gr谩fico pr@ compartilhar comigo por favor

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Witam, prosz臋 poda膰 dok艂adny adres maila,

      Usu艅
  10. Boa tarde
    Adorei a sombrinha vc pode compartilhar o gr谩fico por favor

    OdpowiedzUsu艅
  11. Se vc puder enviar esse 茅 meu Whatsapp 032 999210764
    Desde j谩 te agrade莽o

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Witam,niestety nie mam Whatsappa ale prosz臋 do mnie napisa膰 na mesengere
      Jestem pod imieniem i nazwiskiem
      Hanna Korczak

      Usu艅
    2. Lub prosz臋 napisa膰 na mojego maila korczakhania@gmail.com

      Usu艅
    3. dineiamelo18@gmail.com

      Usu艅
  12. Fiz um imail
    dineiamelo18@gmail.com

    OdpowiedzUsu艅
  13. Boa tarde envia o gr谩fico de novo pra mim por favor eu perdi
    Meu e-mail dineiamelo18@gmail.com

    OdpowiedzUsu艅
  14. Witam serdecznie. Szukaj膮c inspiracji do szyde艂kowania znalaz艂am pani blog. Spodoba艂a mi si臋 parasolka w kwiaty. Czy mog艂abym prosi膰 o schemat. By艂abym wdzi臋czna. Dzi臋kuj臋

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 bardzo, prosz臋 mi poda膰 adres maila albo napisa膰 do mnie na Messenger ok

      Usu艅
  15. Boa tarde aqui mais uma vez para agradecer vc pelos gr谩ficos

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ciesz臋 si臋 偶e mog艂am pom贸c 馃槉馃槉馃槉馃槉
      Pozdrawiam serdecznie

      Usu艅
  16. Pi臋kna parasolka, cudny wz贸r. Czy mo偶na o niego prosi膰.

    OdpowiedzUsu艅
  17. Dzi臋kuj臋, ju偶 go pani wys艂a艂am 馃槉馃槉

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 za odwiedziny i 艣lad pozostawiony po sobie w formie komentarza ! .