15 marca 2017

Zaj膮czki :)

U mnie ca艂y czas 艣wi膮tecznie, tym razem s膮 zaj膮czki na tapecie do pokazania. Musia艂am troch臋 odetchn膮膰 od szyde艂ka wi臋c by艂a okazja napisa膰 posta ,tak siedzie膰 i nic nie robi膰 to nie dla mnie.
Jak zwykle b臋dzie kr贸ciutko bo czas nagli.
A wi臋c tak prezentuj膮 si臋 moje zaj膮czki :)







Wklei艂am te偶 schemat na wykonanie zaj膮czka,
Chcia艂am te偶 bardzo podzi臋kowa膰 za przemi艂e komentarze pod poprzednim postem,mi艂o jest jak to co si臋 robi komu艣 si臋 podoba,bardzo dzi臋kuj臋.
Pozdrawiam serdecznie i do nast臋pnego razu, pewnie nie d艂ugo bo mam troch臋 do pokazania :)

7 komentarzy:

  1. 艢liczne stadko zaj膮czk贸w :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Przyozdobi艂abym ka偶dego 偶贸艂t膮 albo zielon膮 kokard膮:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  3. Takich zaj膮czk贸w jeszcze nie widzia艂am - 艣liczno艣ci:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsu艅
  4. Wdzi臋czne zaj膮czki. Robi艂am jaki艣 czas temu i nadal ciesz膮 oczy :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. Jakie pi臋kne stado. Pr贸bowa艂am kiedy艣 robi膰 ale nie wysz艂y mi takie 艂adne ja te.

    OdpowiedzUsu艅
  6. Bardzo dzi臋kuj臋 pozdrawiam te偶 skorzystam

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Prosz臋 bardzo 馃槉馃槉馃槉馃槉
      Pozdrawiam

      Usu艅

Dzi臋kuj臋 za odwiedziny i 艣lad pozostawiony po sobie w formie komentarza ! .