21 marca 2016

Takie co艣 :)

Dzisiaj z kuli co艣 innego,nie serduszka chocia偶 jeszcze b臋d膮.
nie wiem jak to co艣 nazwa膰, a jest to co艣 zrobione przez mojego m臋偶a, taki pomocnik przy dzierganiu,jeszcze nie mia艂am okazji te co艣 wypr贸bowa膰 ale na pewno b臋dzie okey.We艂na nie b臋dzie mi si臋 ju偶 pl膮ta艂a pod nogami na p贸艂 pokoju. Nawet mam swoje logo, no nie powiem postara艂 si臋.





do bawe艂ny jak i do w艂贸czki, w艂a艣nie o co艣 takiego mi chodzi艂o,do tej pory we艂enk臋 mia艂am w koszyku, kt贸ra i tak mi z niego wyskakiwa艂a i si臋 pl膮ta艂a pod nogami, a teraz ju偶 b臋dzie w jednym miejscu no i fajnie b臋dzie si臋 odwija膰,robota b臋dzie sz艂a jak burza.
Bym zapomnia艂a ,witam serdecznie nowego obserwatora, 偶e do艂膮czy艂 do mojego bloga.
Na dzisiaj tyle, pozdrawiam serdecznie i dzi臋kuj臋 Wszystkim za przemi艂e komentarze, jak si臋 czyta takie pochwa艂y to chce si臋 robi膰.

3 komentarze:

  1. Ciekawy pomys艂:) Widzia艂am go ju偶 w kilku wariantach:) Owocnej pracy 偶ycz臋:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  2. 艢wietne "pomagie艂ko"
    pozdrawiam 艣wi膮tecznie

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 za odwiedziny i 艣lad pozostawiony po sobie w formie komentarza ! .