30 marca 2016

Serduszka na choink臋 nr.4

To ju偶 ostatnie serduszka jakie mam do pokazania, chocia偶 to nie ostatnie ozdoby na choink臋. Za oknem ju偶 wiosna a u mnie wci膮偶 ozdoby choinkowe.
Te zrobi艂am z ciekawo艣ci, 偶eby zobaczy膰 jak b臋d膮 wygl膮da艂y, i musz臋 Wam powiedzie膰, 偶e fajnie si臋 prezentuj膮. Robi艂am je z z ko艅c贸wki nici i wysz艂o mi 6 sztuk, na si贸dm膮 zabrak艂o na ko艅c贸wk臋.S膮 wi臋ksze od pozosta艂ych ale podoba mi si臋 ich wz贸r.
A tak wygl膮daj膮 :)




Pozdrawiam serdecznie, witam te偶 nowego obserwatora i dzi臋kuj臋, 偶e chcecie do mnie zagl膮da膰 :)

5 komentarzy:

  1. A mi jednak wpad艂y w oko poprzednie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ka偶da ma inny gust, bo mnie z kolei najbardziej podobaj膮 si臋 te pierwsze :)
      Pozdrawiam

      Usu艅

Dzi臋kuj臋 za odwiedziny i 艣lad pozostawiony po sobie w formie komentarza ! .