7 maja 2014

Kolczyki sutasz w r贸偶owych odcieniach :)


Te kolczyki zrobi艂am z my艣l膮 o r贸偶owym komplecie jaki mam, i pasuj膮 naprawd臋  bardzo fajnie.
Coraz lepiej mi idzie robienie kolczyk贸w, du偶o mi brakuje do perfekcji, ale s膮 coraz fajniejsze.
Jak na razie wszystkie kolczyki, kt贸re zrobi艂am s膮 mojego pomys艂u, chocia偶 zawsze sobie m贸wi臋, 偶e te zrobi臋 wed艂ug filmiku, jakie mam po 艣ci膮gane, ale i tak z nich nie korzystam, jak na razie.


Na dzisiaj tyle, witam nowego Obserwatora.
Musia艂am wy艂膮czy膰 komentarze dla wszystkich ze wzgl臋du na spam, ale jak b臋d膮 problemy to w艂膮cz臋 z powrotem, bo ju偶 dosta艂am jedn膮 wiadomo艣膰, 偶e komentarze nie chc膮 si臋 wy艣wietli膰 chocia偶 dana osoba jest obserwatorem.
Dajcie mi zna膰 je艣li dalej takie problemy b臋d膮.

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Dzi臋kuj臋 za odwiedziny i 艣lad pozostawiony po sobie w formie komentarza ! .