31 pa藕dziernika 2013

Kocyk dzieci臋cy !


 Witam !
Na dzisiejszy post wybra艂am kocyk jaki zrobi艂am dla wnusi, mam tu troch臋 zaleg艂o艣ci w postach ale nawet i dobrze, b臋d臋 mia艂a co Wam pokazywa膰.
Wymiary mojego kocyka to 113x74
nie licz膮c falbanki, wydzierga艂am go z Per艂y i Sasanki, szyde艂ko nr.4 (metalowe )
Mia艂am te偶 ma艂y dylemat czy zrobi膰 taki kocyk szyde艂kiem czy te偶 mo偶e na drutach no ale zdecydowa艂am si臋 ostatecznie na szyde艂ko, i wyszed艂 ca艂kiem fajny.


Na dzisiaj tyle, dzi臋kuj臋 za odwiedziny i do nast臋pnego wpisu niebawem pa pa !!!

5 komentarzy:

  1. Pi臋kny kocyk - wnusia b臋dzie milutko otulona. Przejrza艂am Twoje inne dzie艂a - wszystko b. mi si臋 podoba, b臋d臋 tu cz臋stym go艣ciem ;-) dzi臋kuj臋 te偶 za odwiedziny u mnie i mi艂e s艂owa.Pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsu艅
  2. bardzo 艂adny wzorek, taki delikatny:) pozdr

    OdpowiedzUsu艅
  3. wzorek fajny cho膰 w艂贸czko偶erny ja kiedy艣 zrobi艂am chust臋 takim wzorkiem pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsu艅
  4. Pi臋kny kocyk lubi臋 ten wzorek - a i narzuta na 艂贸偶ku urocza :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  5. beautiful!!!
    eliane
    http://elianeapkroker.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 za odwiedziny i 艣lad pozostawiony po sobie w formie komentarza ! .